Дата : 2020-11-05

Три кроки, завдяки яким "Райффайзен банк Аваль" примножив кількість клієнтів на карантині

Другим крoкoм, який зрoбив «Рaйффaйзeн бaнк Aвaль» в умoвax, кoли кaрaнтинні oбмeжeння стaли вжe нe тaкими жoрсткими, oднaк пoпит нa oнлaйн-oбслугoвувaння знaчнo зріс, стaв зaпуск нoвoгo мoбільнoгo зaстoсунку про бізнeс-сeгмeнту Raiffeisen Business Online.

«В трaвні ми пoчaли пoтрoxу віднoвлювaти свoї кaмпaнії, і пeршoю тaкoю вeликoю кaмпaнією стaв зaпуск нaшoгo нoвoгo мoбільнoгo бізнeс-бaнкінгу к привaтниx підприємців. І тут пeршoю тaкoю aктивнoю впрaвoю в цьoму рoці булa мігрaція нaшиx клієнтів зі стaрoгo інтернет-банкінгу по нового мобільного інтернет-банкінгу», — каже Олександр Купрієнко.

Рішення полегшити бізнесу життя у взаємодії із банком, из-за словами Олександра Купрієнка, було викликано тим, що бізнес-отрезок у період карантинних обмежень страждав найбільше.

«Зрозуміло, що нам потрібно було говорити неважный (=маловажный) тільки з приватними користувачами — в) такой степени званими, карткотримачами, але й з величезним сегментом бізнес-банкінгу. Бізнес почав страждати, в першу чергу, тому ми попередньо також надавали їм максимальну кількість інформації щодо того, як зробити їхнє життя простішим. Ровно по-перше, за допомогою кредитних канікул, ровно по-друге, за допомогою дистанційних сервісів обслуговування. Новий мобільний банкінг Raiffeisen Business Online став серйозною спробою дійсно покращити сервіс к клієнтів, щоб вони нікуди никак не ходили і намагалися вирішувати свої питання дистанційно», — каже він.

В кінці червня — получи и распишись початку липня Райффайзен Копилка Аваль разом з агенцією Tabasco розробили новий креативний концептрайт «Райф. Приближенно простіше».

«Це дуже крутий креативний концептрайт. «Приближенно простіше» — це тепер выше- бренд-код. Звісно, усі бюрократичні процедури у великій компанії одночасно змінити дуже важко. Але ми здійснили группа надважливих кроків для полегшення досвіду клієнтів. Паралельно з тим, як ми запускали цю креативну концепцію, ми намагалися поліпшити клієнтський досвід в сторону полегшення і щодо замовлення нових продуктів і щодо того, як неклієнтам банку зрештою стати клієнтами банку. Це була друга така серйозна комунікативна кампанія з нашого боку», — буровить Олександр Купрієнко.

Третім кроком интересах збереження уже існуючої клієнтської бази і залучення нових клієнтів у Райффайзен Банку Поручительство став запуск нової дебетної карти.

«В певний період часу ми зрозуміли, що потрібно людям надавати додаткові бонуси из-за користування нашими картками і зробити вхід перед банку максимально простим. Саме для це були запити на ринку. Соответственно-перше, ми вирішили, що наші клієнти мають отримувати якісь додаткові бонуси из-за користування картками як такими, а в области-друге, очевидно, що на банківському ринку дебетові картки стають чи неважный (=маловажный) найосновнішим каналом залучення клієнтів, оскільки кредитування, держи жаль, довелось пригальмувати — Райффайзен единовременно може видавати кредитні картки і кредити готівкою лише своїм клієнтам. Тому ми розробили дебетову карту, яку назвали «Райфкартка+» . Це картка з кешбеком поперед 20% на окремі категорії. Кешбек — це звісно мало-: неграмотный нова фішка на ринку, але це значний крок назустріч нашим клієнтам. Райфкартку+ можна замовити держи сайті банку. Готівку в банкоматах з «Райфкартка+» можна знімати безкоштовно», — ділиться секретами стійкості «Райффайзен банку Поручительство» Олександр Купрієнко.

Збільшення кількості клієнтів в період карантинних обмежень, яке фіксується сьогодні у «Райффайзен банку Поручительство», в основному пов’язують саме із запуском «Райфкартки+».

«Райфкартка+» власне стала нашим таким ключовим каналом залучення нових клієнтів вплоть до банку. Її дуже легко замовити, вона зручна у користуванні і це зіграло свою ключову амплуа», — зазначає Олександр Купрієнко.

Загалом в «Райффайзен банку Поручительство» виділяють 3 основні чинники, які допомагають їм залучати сьогодні нових клієнтів. Це мобільний банкінг про приватних підприємців. Це платформа «Райф. Таково простіше». Та «Райфкартка+» з кешбеком.

Не переводя дыхания з Юлією Пузирєвою, маркетинг-директором «Райффайзен банку Поручительство», Олександр Купрієнко докладніше розповість насчет успішні трансформації комунікацій з клієнтами в кризу 5 листопада получи и распишись online-марафоні «Бренд Апокалипсис». Реєструйся одним заходом за посиланням та отримай досвід розвитку бізнесу в складні часи від 20 власників та топ-менеджерів успішних українських компаній. 

Похожие статьи


Комментирование закрыто.