Дата : 2021-06-08

Ключ до рахунку: як корпоративна платіжна карта допомагає керівникам підприємств

Нa пeршиx пoрax зaпуску кaрти «источник дo рaxунку» ця кaртa, зa слoвaми гoлoвнoгo спeціaлістa з рoзрoбки тa впрoвaджeння кaрткoвиx прoдуктів тa дeпoзитнoгo oбслугoвувaння клієнтів МСБ ПривaтБaнку Іллі Шaрипoвa, видaвaлaсь тільки привaтним підприємцям, a для того юридичниx oсіб булo oпрaцьoвaнo і зaпущeнo прoeкт трoxи пізнішe. «Якийсь чaс кaрткa «контролька дo рaxунку» булa нeвід’ємним eлeмeнтoм рaxунку ПривaтБaнку. Тoбтo, нaвіть, відкривaючи рaxунoк, клієнт aвтoмaтичнo oтримувaв цю кaртку і aктивувaв рaxунoк чeрeз цю кaртку. Зaрaз нaші клієнти xoчуть — oтримують «криница дo рaxунку», xoчуть — ні. Oднaк, 90% клієнтів всe ж тaки отримують цю карту», — розповідає він у коментарі акт.

Чому «ключ до рахунку» такий популярний

Наразі регенерат ПриватБанку картка «ключ до рахунку» найбільше поширений серед приватних підприємців. Ілля Шарипов пояснює це таким (образом: «Якщо одна людина працює, одна людина розпоряджається рахунком, в таком случае це дуже зручно саме пользу кого них. Корпоратині юридичні особи — после этого де багато працівників і де счетовод контролює використання, рух коштів, хто скільки отримав, хто скільки використав тощо –більше любое-таки обирають корпоративну картку, а невыгодный «ключ до рахунку»».

Епідемія коронавірусу і пов’язані із нею введення локдаунів, згідно з інформацією ПриватБанку, збільшили попит получи и распишись картку «ключ до рахунку» і породили  ще Водан різновид картки «ключ до рахунку» та корпоративних карток — digital-картку. «Digital-картку клієнти можуть відкрити в Приват24 угоду кому) фізосіб або в Приват24 для бізнесу і користуватися нею. Тобто — никак не треба йти отримувати картку у фізичні відділення ПриватБанку. Картка відразу з’являється у телефоні і нею можна сплачувати покупки либо знімати кошти в банкоматі», — розповідає Ілля Шарипов.

Вдруг з тим в ПриватБанку зазначають, що перехід від звичайних карток прежде digital незначний і пояснюють це тим, що, якщо у клієнта банку сейчас є звичайна картка, то йому немає потреби закривати її та отримувати digital — він може неприметно провести активізацію в смартфоні і сплачувати покупки завдяки Google Pay и Apple Pay і знімати кошти в банкоматі, невыгодный використовуючи навіть пластик. Потреба відкривати digital-картку більше є у нових клієнтів банку. «Приблизно 20-30% клієнтів, які відкривають у нас нові картки, відкривають ранее digital-картки», — каже Ілля Шарипов.

Водночас клієнтам, які хотіли отримати пластикову картку «кнопка до рахунку» під час карантину, ПриватБанк надав можливість отримувати такі картки кур’єром. «Якщо, наприклад, клієнту незручно використовувати digital-картку, ведь клієнт може отримати на свою адресу пластикову картку. Безлюдный (=малолюдный) потрібно ніяких рухів по відвідуванню відділень», — зазначає Ілля Шарипов. Зазначимо, що пластикова картка має додаткові ступені захисту від користування карткою сторонніми особами: снимок власника на самій картці і вбудована ЧІП-технологія.

Певними заохоченнями користуватися карткою «разъяснение до рахунку» слугують і програми лояльності. Таких програм враз є декілька. Одна із них — власники карт автоматично стають учасниками програми «LОUNGЕ» від Mastercard (можливість безкоштовно очікувати получай літак укомфортному бізнес-залі Mastercard в аеропорту «Бориспіль»). Вони також можуть проходити митний і паспортний поверка та здавати багаж без черги — Fast Line — в зоні вильотів аеропортів «Бориспіль» і «Жуляни».

Загалом в ПриватБанку кажуть, що їхній порождение картка «ключ до рахунку» постійно розвивається і надо певними змінами працюють і зараз. Проте, завісу, чим новим зможе порадувати представників бізнесу цей исход, поки не розкривають. «Завчасно ще говорити», — кажуть позже.

Разом з тим, існують певні законодавчі проблеми розвитку цього продукту: в ПриватБанку говорять оборона існуючі обмеження щодо використання коштів підприємства. «Скажімо, якщо клієнт знімає кошти з корпоративної картки чи картки «контролька до рахунку», то, згідно з законодавством, це видача коштів під звіт. Тобто клієнт, особливо, якщо це юрособа, має оформити видачу коштів під звіт возьми своєму підприємстві і потім звітувати щодо використання цих коштів. Це безлюдный (=малолюдный) завжди зручно. До того ж відзвітувати надобно документами — якщо я зняв кошти, я маю вплоть до бухгалтерії додати паперовий чек щодо зняття коштів или покупки товарів. Можливість отримати цю інформацію в електронному вигляді є, однак законодавство безвыгодный регламентує як це зробити. Таким чином більшість підприємців намагаються зберігати паперові чеки минуя те, що податкова служба може запитати у них їх оригінал. В законодавстві написано — оригінал. Якщо зважати получи те, що написи на деяких чеках выше деякий час зникають (є така їх особливість), ведь це для підприємця проблема», — бухтеть Ілля Шарипов. Про можливу зміну ситуації у законодавчому плані в ПриватБанку  наразі безлюдный (=малолюдный) знають, але розраховують, що і ця рана буде вирішена, що дозволить зробити «отпирка до рахунку» ще зручнішим та кориснішим продуктом ради підприємців.

Надія Михальчук, спеціально в (видах дело

Похожие статьи


Комментирование закрыто.